ضيف

                                                        


  • صفحة 1 من%
  • 1
منتديات الحياة » المنتدي المتنوع » طرائف و الغاز » شوية أمثال لووز
شوية أمثال لووز
Zizo4everالتاريخ: الأربعاء, 2013-09-25, 12:01 PM | رسالة # 1
ويب ماستر
مجموعة: المدير العام
رسائل: 113
حالة: Offline
 
شوية أمثال لووز







على رأى المثل إن كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر

على رأى المثل لا بيضة الفرخه لقية ولا جوز البنت هديه ... ده جوز البنت زى الرقعه فى الجلابيه.......

على رأى المثل قال إيه خلاك حمار يا جحشى ... قال مشيت فى سكة القرع والمحشى.................

على رأى المثل ماتخدش السهتانة أم كحلة ولبانة دى وقت العجين تعمل عيانة .. وما يعجبكش قصتها ولا كحلتها دى وقت الخبيز يا لخمتها..................

على رأى المثل لو كـانوا الرجـالة بشنباتهـم.. لـكان الصـرصار اجــدعهم................

على رأى المثل قليل الاصل لا تعاتبه ولا تلومه ،ده زى البقعه لا يطلع برابسو ولا بأومو...........

على رأى المثل الــعيـلة اللــى مــفيهاش صـــايع .... حــقها ضــايع..................

على رأى المثل اللى يشوفك يفتكرك فارس فى ساحته مايعرفش انك حتى الشراب شاحته.........

على رأى المثل يا مخلص على الكلب رصيدك .. بكرة يخلص الكارت و يجرى الكلب و يسيبك.........

على رأى المثل بيع الجمال و اشترى خفه .. الجمال كتير لكن الخفيف صدفة................

على رأى المثل الحياه من غير نسوان زى المسقعه من غير بتنجان.................

على رأى المثل اللى يسكت و مايقولش لمراته ليه ؟ رحمة الله عليه...............

على رأى المثل حطى جوزك فوق السطوح وان كانلك نصيب فيه مش هيروح.................

على رأى المثل الدلع فى الكبير زى الزغزغة فى الحمير..................

على رأى المثل الراجل الخايب خلفته كتير و البطيخة القرعة لبها كتير.................

على رأى المثل اتقل علي حبيبك وارميه في بلاعه .. يرجعلك مستحمي وفي بقه نعناعه...........

على رأى المثل اتجوز المجنونة بنت العاقلة ومتجوزشى العاقلة بنت المجنونة....................









 
منتديات الحياة » المنتدي المتنوع » طرائف و الغاز » شوية أمثال لووز
  • صفحة 1 من%
  • 1
بحث:
أحدث الموضوعات أشهر الموضوعات
[القرأن و الحديث]
[الأسرة المسلمة]
[الاسلام و الحياة]
[الحب و الرومانسية]
[شخصيات لها تاريخ]
[كرة القدم المصرية]
[كرة القدم المصرية]
[صيانة الكمبيوتر]
[علاء الفقى]
[الاسلام و الحياة]
[شخصيات لها تاريخ]
[ReubenVib]
[Admin]
[ضيف]
[مسلم]
[Admin]
[Admin]
[Admin]
[Administrator]
[tito007]
[MohamedZienhom]
[tito007]

Flag Counter

Copyright ZIZO4ever © 2020
Google PageRank Checker Powered by MyPagerank.Net